Κρύο...μάλλον χειμώνιασε..

Ξημέρωσε μια κρύα μέρα..πολύ κρύα..το είπε και η ΕΜΥ....!!! Έδιωξα παιδιά, έφτιαξα καφέ και άρχισα να κοιτάω ..τι άλλο καλοκαιρινές και φθινοπωρινές φωτογραφίες της Λευκάδας. Δεν έχω χειμωνιάτικες ή μάλλον έχω αλλά είναι τραβηγμένες ένα πολύ φθινοπωρινό Σαββατοκύριακο του Φεβρουαρίου. Τι θα βάλω εδώ τώρα; Ήλιο και παραλίες; Ναι , γιατί όχι;  Ίσως έτσι έρθει λίγο ζεστασιά στο κορμί μου , στη ψυχή μου, γενικά. Μπα...αυτές του φθινοπωροχειμώνα θα βάλω....






Το κρύο είναι περίεργο "πράγμα". Για κάποιους είναι αναζωογονητικό. Ξυπνάει τις αισθήσεις τους, τις επιθυμίες τους! Για άλλους είναι βάσανο, θέλουν να αράξουν στο κρεβάτι τους κάτω από το πάπλωμα και να μη σηκωθούν παρά την άνοιξη σαν χειμερία νάρκη ένα πράγμα. 
Για μένα είναι απλά μια κατάσταση. Έτσι κι αλλιώς ό,τι είναι να κάνεις θα το κάνεις, είτε έχει κρύο είτε όχι. Βέβαια, νομίζω ότι το προτιμώ από τις μεγάλες εκείνες ζέστες του καλοκαιριού, που βγαίνεις και γίνεσαι μούσκεμα από τον ιδρώτα έτσι χωρίς καν να κινηθείς, τον καύσωνα που λένε! Ειδικά το Βλυχό σε καύσωνα..."δεν παίζεται"..... 


Τι σκέψεις κι αυτές για το κρύο, τη ζέστη.... Λες και δεν έχω άλλα θέματα να σκεφτώ. Πολλές φορές αναρωτιέμαι τελικά τι γράφω εδώ μέσα και ποιον αφορά! Σαν ημερολογιο το ΄χω; Σαν καταγραφή αναμνήσεων; (καιρό έχω να γυρίσω στα παλιά...), σαν νοερή βόλτα στη Λευκάδα; Σαν ανάγκη να γράφω ο,τι να 'ναι;


Δεν ξέρω. Μάλλον όλα αυτά μαζί. Τελικά πιστεύω ότι, αν κάτι το σώζει, είναι οι φωτογραφίες. Όχι, δεν είμαι επαγγελματίας φωτογράφος, αλλά θεωρώ ότι οι φωτογραφίες μου, είναι καλύτερες από τον λόγο μου και τις αχταρμά τύπου σκέψεις μου. Κάποια στιγμή στο μέλλον, να θυμηθώ να τις βάλω σε τάξη.......! Φωτογραφίες λοιπόν, γιατί το κρύο με χτύπησε άσχημα και δεν ξέρω τι γράφω......


Καλημέρα!

Χρυσούλα Σκλαβενίτη

Νηπιαγωγός με καταγωγή από τη Λευκάδα. Εδώ μέσα κάνω πράξη τα ελάττωμα μου: να φωτογραφίζω, να ερευνώ και να γράφω για το νησί μου, σ΄ ένα μείγμα ρομαντισμού και αυστηρού ρεαλισμού... γιατί πάντοτε ακροβατούσα ανάμεσα σ' αυτά τα δυο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου