Ὢ γλυκύ μου ἔαρ ...



Πανέμορφη άνοιξη και ανυπομονώ να φτάσει η μέρα που θα βρίσκομαι και πάλι στη Λευκάδα. 

Με αφορμή τις πασχαλιάτικες διακοπές, ονειρεύομαι βόλτες στα ανθισμένα μονοπάτια, περιπάτους σε ερειπωμένες γειτονιές με μόνη ζωή τα αγριολούλουδα, το φως των κεριών στα σκοτεινά εκκλησάκια, τον ήλιο να βουτά στη θάλασσα.

Πανέμορφη άνοιξη και ανυπομονώ να ξυπνώ αγκαλιά με τις πρώτες ακτίνες του ήλιου που μου κάνουν την τιμή να λούζουν το κρεβάτι μου.

Γιορτή του Πάσχα και οι ευχές θα πλημμυρίσουν τον κόσμο, για αγάπη, για γαλήνη, για ηρεμία ψυχής.

Χρόνια πολλά με υγεία, με δύναμη, με αληθινά χαμόγελα και ολάνθιστες καρδιές.

Χρυσούλα Σκλαβενίτη

Νηπιαγωγός με καταγωγή από τη Λευκάδα. Εδώ μέσα κάνω πράξη τα ελάττωμα μου: να φωτογραφίζω, να ερευνώ και να γράφω για το νησί μου, σ΄ ένα μείγμα ρομαντισμού και αυστηρού ρεαλισμού... γιατί πάντοτε ακροβατούσα ανάμεσα σ' αυτά τα δυο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου